Valencia CF10 marzo 2020

COMUNICAT OFICIAL

www.valenciacf.com

El Valencia CF ha rebut este dimarts notificació oficial per part de LaLiga per la qual, d'acord amb la informació del Consell Superior d'Esports en referència a la disputa de les competicions de futbol professional de LaLiga Santander i LaLiga SmartBank, estes seran a porta tancada almenys les pròximes dues setmanes des de hui mateix, sense que, segons indica LaLiga, es valore cap mena de suspensió de les jornades. En el cas del Valencia CF, estes mesures afectaran inicialment el partit a Mestalla contra el Levante UD d'este dissabte, dia 14, i al qual es disputarà en el Santiago Bernabéu enfront del Real Madrid.

LaLiga i el Valencia CF comunicaran el protocol d'actuació a seguir per a la disputa dels partits a porta tancada, en els quals només estarà el personal estrictament necessari per al desenvolupament de les trobades i la retransmissió oficial del partit.

Informació del procediment de devolució d'entrades adquirides de manera online i en taquilles per al partit de LaLiga entre el Valencia CF i el Levante UD:

Compra online:

A tots aquells que van comprar l'entrada a través de la web www.valenciacf.com, el club procedirà a la devolució de l'import pel mateix mitjà de pagament.

Compra en taquilles:

Els qui van comprar l'entrada en les Taquilles de Mestalla hauran d'acudir des del dia 11 fins al 31 de març (exceptuant dies de partit), en l'horari habitual. Serà imprescindible presentar l'entrada adquirida i DNI.

Copyright 2013-2024 Valencia Club de Futbol. Es permet l'ús del contingut editorial de l'article sempre que es faça referència a la seua font, a més de contindre el següent enllaç: www.valenciacf.com. Fotografies de Lázaro de la Peña, no es permet la seua reutilització.